کارگاه آموزشي 4 روزه «حروف در حرکت» در مدرسه ويژه
به کوشش و ياري پانته آ لاچين و فرهاد فزوني کارگاه آموزشي 4 روزه «حروف در حرکت » در مدرسه ويژه برگزار مي شود. قرار گيري حروف در بستر زمان و حرکت، لحن، ضرب آهنگ و موسيقي سخن گفتن به همراه گره افکني و گره گشائي هاي دراماتيک، ويژگي ها و روح انساني خاصي را به حروف مي بخشد.
تجربه متحرک سازي حروف و خوانش متحرک آن بر صفحه نمايش رفتاري است معاصر با نوشتار.
اين کارگاه آموزشي با حمايت بخش فرهنگي سفارت آلمان و انستيتو گوته در روزهاي جمعه 23 و 30 مهرماه و 7 و 14 آبان ماه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر در مدرسه ويژه تشکيل می شود .
آثار خلق شده در اين کارگاه نيز، در پايان دوره به نمايش گذاشته خواهد شد.
پانته آ لاچين
متولد تهران - مقيم آلمان - فارغ التحصيل رشته هاي معماري داخلي و طراحي ارتباطات از دانشگاه هانوفر آلمان - برنده جايزه کلوپ ملي طراحی آلمان (براي پايان نامه تحصيلي درباره تايپوگرافي در فضا)
- داراي بورس تحصيلي ويژه از وزارت فرهنگ آلمان براي تحقيق در خصوص تايپوگرافي تجربي
- برپائي کارگاه هاي آموزشي و نمايشگاه هاي موفق انفرادي و گروهي درآلمان و تهران – که آثارشان در مجلاتي مانند ؛ Good Design ، Novoum و Page به چاپ رسيده است .
- مدرس ؛ تايپوگرافي ديجيتال، New Media و حروف در حرکت در دانشگاه هانوفر آلمان
فرهاد فزوني
طراح گرافيک – مدرس دانشگاه - عضو شوراي طرح و برنامه و مدرس درس هاي ؛ حروف فارسي و تصوير، طراحي کتاب، طراحي آلبوم، جست و جو و . . . در دوره هاي پايه و اصول و پيشرفته طراحي گرافيک در مدرسه ويژه - تهران
- عضو شوراي سر دبيري مجله دبيره و مدير هنري مجلات ؛ هنر فردا - فرهنگ و آهنگ و 77
- برنده جايزه بهترين اثر تايپوگرافيک از انجمن هنرهاي تايپوگرافيک شيکاگو (STA- 2008)
- کانديداي قلم طلائي از دوسالانه پوستر تايوان _ ديپلم افتخار براي آگهي تبليغاتي از دوسالانه نهم تهران _ شرکت در دوسالانه هاي شيکاگو _ برنو _ تايوان _ چين _ مسکو...