کارگاه آزاد « دعوت به دیــــــــــدن»
با حضور:
امير افشار| فيلم نامه نويس و منتقد
عمارعيسی پور| طراح گرافيك و طراح موشن گرافيكس‌
«دعوت به ديدن» تلاشی است در راستای نمايش تعامل سينما با ساير رشته‌ها به ويژه گرافيك و موشن گرافيكس و ارتقاء فرهنگ ديداری.
اولين برنامه‏‌ی «دعوت به ديدن» شما را به ديدن گفت‌وگوی Kyle Cooper (كايــل كوپــــر)، طراح عنوان بندی فيلم در خصوص شيوه كاری و به ويژه ساخت عنوان بندی فيلم Seven و تعامل كوپــــر با كارگردان و همچنين نحوه تعامل اثر عنوان بندی با فيلم سينمايی Seven دعوت می كنيم. در ادامه به گفتگو در مورد قالب و ژانر فيلم سينمايی Seven و سينمای David Fincher (ديويدفينچر) خواهيم پرداخت.
همچنين در دوره‏‌های شش ماهه‏‌ی موشـــن گرافيكس «مدرسه ويژه» با آموختن سر فصل‌های ذيل سعی در استفاده هر چه بهتر ابزارهای تصويری متحرك در خدمت سينما را خواهيم داشت. هدف ما در این بخش از دوره‌ها، آشنایی با زیبایی‌شناسی، مفاهیم و رویکرد موشن‌گرافیکس در سينما و تلويزيون خواهد بود.
- هدف و کارکرد عنوان‌بندی - تاریخچه عنوان‌‌بندی در جهان و ایران -آشنایی با ژانرهای سینمایی -شیوه‌ها و گونه‌‌های عنوان‌بندی در ژانرهای سینمایی –تکنیک‌‌هـــای ضـــروری عنوان‌‌بنـــدی - ايده پردازی و نوشتن برای عنوان‌بندی -ضروریات گرافیک(تایپوگرافی، خوانایی، لی‌آوت) -تکنیک‌‌های ساخت عنوان‌بندی فیلم‌‌های معروف.

زمان: يكشنبه 24 آذر ماه 92 | ساعت 17 تا 19

آموزشگاه ویژه | تهران، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی(نوبخت)، کوچه سوم، میدان سوم نیلوفر، شماره ۵
برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88733674-5 تماس بگیرید.