ارائه پروژه نهایی دانشجویان دوره هفتم
طراحی کمپین IMC "دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی" در ‏دوره یکساله ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه ویژه
ارائه پروژه نهایی دانشجویان دوره هفتم

هفتمین دوره ی «یکساله ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» با هدف آموزش حرفه‏ ای و عملی علاقمندان جوان در تیرماه 94 با حضور 22 نفر آغاز و در خرداد 1395 با ارائه پروژه نهایی طراحی کمپین ارتباطات بازاریابی منسجم (IMC) توسط دانشجویان این دوره به اتمام رسید.
این دوره با بیش از 220 ساعت کلاس‏ های آموزشی- تخصصی، کارگاه های کسب مهارت و انجام پروژه‏ های گوناگون برروی نمونه های واقعی بازار در 4 ترم برگزار شد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی به عنوان موضوع پروژه IMC این دوره توسط شرکت هیراب سان اعلام شد.
پروژه های گروهی برتر در ترم پایانی این دوره، پس از نقد و بررسی توسط مدرسان و شورای طرح و برنامه و اعمال اصلاحات نهایی توسط دانشجویان، به آقای معینی مدیر عامل و آقای رستمی معاون اجرایی مجموعه هیراب سان ارائه گردید.
این جلسه فرصتی برای دانشجویان ایجاد کرد تا بتوانند به طور واقعی از پروژه خود در مقابل تولیدکننده / صاحب برند دفاع کنند و از نقطه نظرات آنها در جهت پیشبرد مهارت هایشان بهره مند شوند.
دوره ارتباطات بازارایابی و تبلیغات مدرسه ویژه در طی سال های گذشته همواره به برقراری ارتباط پایدار میان صاحبان برند و بخش آموزش تخصصی تاکید داشته و برای ارتقای سطح کیفی آموزش در این حوزه، این گروه را به مشارکت دعوت کرده و همواره قدردان حمایت و پشتیبانی آنها بوده است.

اسامی 3 گروه منتخب که پروژه های خود را به مدیران شرکت هیراب سان ارائه کردند، در زیر آورده شده است:
گروه اول: سارا اسلام‏پناه، بی‏تا شاکرین، سالار قنبری، مجید رابطیان، فریبا انوری
گروه دوم: اشکان حاج محمدی، مسعود نجفی، صدیقه توکل، سهیل محمدی
گروه سوم: سمیه بهری، محمدرضا فرزین فر، محمد اسلامیان، امیر محمد ملیانی، یاشار فرونچی، بهنام رقابی