پایان یک دوره‏ ی تخصصی مشترک
دوره ی 6 ماهه‏ ی " عکاسی و گرافیک در تبلیغات" هفته ی گذشته، پس از شش ماه به پایان رسید. هنرجویان این دوره برای جلسه ی ژوژمان پایانی درقالب گروه های کاری ملزم به ساخت تصاویر تبلیغاتی برای مشتریان واقعی بودند. نمایندگان سه کمپانی معظم؛ محصولات آرایشی بهداشتی بی یِلندا لهستان، تفال فرانسه و شرکت قهوه ی آرام از ایران، در کنار هنرجویان قرار گرفتند و به هنرجویان بریف( دستور کار مشتری) خود را اعلام نمودند.
هر یک از گروه ها بعد از گفتگو با صاحبان برند و مطالعه و پژوهش در بازار مصرف، به ایده پردازی، طراحی اسکچ اولیه، عکاسی، عملیات پس از تولید (پست پروداکشن) و طراحی کمپین ارتباطی و تبلیغاتی برای محصولات مشخص شده ی خود پرداختند و درقالب ارائه ی گروهی، نتیجه ی کار خود را در ژوژمان اولیه با اساتید دوره به اشتراک گذاشتند، تا پس از دریافت پیشنهادات و اصلاحات، پروژه ی نهایی را در حضور صاحبان اصلی برند، به نمایش بگذارند.



برای برگزاری این دوره ی تخصصی "شش ماهه ی عکاسی و گرافیک در تبلیغات "، برای اولین بار در کشور دو موسسه ‏ی آموزشی تخصصی در کنار هم قرار گرفتند تا یک دوره مشترک را طراحی و اجرا نمایند . مدرسه‏ ی ویژه به عنوان یک نهاد آکادمیک و متخصص در عرصه‏ ی طراحی گرافیک، ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، و آکادمی عکاسی هنرهای معاصر به عنوان یک مرکز آکادمیک و متخصص در عرصه‏ ی عکاسی و تبلیغات، این دوره ی مشترک را طراحی کرده اند. این دوره توسط هشت نفر از مدرسان و فعالان حرفه‏ ای ارتباطات و تبلیغات تدریس شد.




پذیرش در دوره ی 6 ماهه ‏ی تخصصی "عکاسی - گرافیک در تبلیغات" از طریق قبولی در مصاحبه ی ورودی امکان پذیر می باشد. مصاحبه ی ورودی برای متقاضیان دوره‏ ی دوم که در نیمسال اول سال 96 برگزار خواهد شد، از بهمن ماه سال جاری آغاز می‏شود.