یک روز ویژه از نزدیک با Back Bone Branding Studio

روز شنبه 22 مهرماه 1396، مدرسه ی ویژه میزبان یک گروه 5 نفره از مدیران و طراحان خلاق استودیو بسیار موفق «بک بون برندینگ» از کشور ارمنستان بود.
دعوت از این گروه، به همت ایمان آل مظفر (موسس و مدیر سایت بسته ها) به مناسبت دومین نمایشگاه دوسالانه ی منتخب آثار طراحان بسته بندی کشور، که از 14 مهرماه در گالری «استاد ممیز» خانه ی هنرمندان ایران برگزار شده، صورت گرفته است.
«استپان آذریان» (موسس و مدیر خلاقیت هنری) و استپان آوانسیان(مدیر استراتژیک) استودیو«بک بون برندینگ»، در سخنرانی عصر روز جمعه 21 مهرماه خود در خانه هنرمندان ایران، از چگونگی تشکیل استودیو و روند فعالیت و ناکامی های خود گفته و راز و رمز توفیق های درخشان شان را در عرصه دیزاین در سطح بین المللی برای حاضرین تشریح کردند.
برگزاری کارگاه یک روزه با بیش از 40 نفر از دانشجویان منتخب مدرسه ی ویژه، بخش دیگری از همکاری این گروه با سایت بسته ها پس از گشت و گذار چند روزه ی آنان در سفر به کاشان، ابیانه، اصفهان و تهران بود.
دیگر اعضای این تیم؛ «کریستینا خلوشیان» (مدیر هنری)، «الیزا ماخاسیان» (طراح ارشد) و «مری سرکیسیان» (مدیر روابط بین الملل) بودند.
مدرسه ی ویژه با سپاس فراوان از سایت بسته ها، گزارش کامل یک روز ویژه از نزدیک با این گروه جوان و خلاق را متعاقبا در سایت رسمی و کانالهای شبکه های اجتماعی مدرسه ی ویژه به اطلاع خواهد رساند.