دور از نزدیک در بلژیک
نمایشگاه پوستر "دور از نزدیک" در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه در خانه ی فرهنگ شهر تورنه در بلژیک، با استقبال پرتعداد بازدیدکنندگان گشوده شد. این نمایشگاه که با مدیریت و برنامه ریزی علیرضا مصطفی زاده، باهمکاری عسل فرشچی و به همت فائزه افشاری، هنرمند سرامیست مقیم بلژیک و نیز حمایت مدرسه ی ویژه در حال برگزاری است، تا یک ماه ادامه خواهد داشت.
41 اثر از نسل جوان دیزاینرهای ایرانی با سن کمتر از سی سال، در کنار 23 اثر از با سابقه ترها، در این نمایشگاه ارائه شده است. در کنار این آثار، تعدادی از پوسترهای دانشجویان دانشگاه هنرهای زیبای تورنه نیز که با موضوع دور از نزدیک، با راهنمایی معلمین شان دیزاین شده به نمایش درآمده است.
کتابی حاوی پوسترهای دیزاینرهای ایرانی این نمایشگاه به چاپ رسیده که به زودی نسخه ای از آن به هر یک از صاحبان آثار اهدا خواهد شد.
همزمان با این رویداد، کارگاه آموزشی علیرضا مصطفی زاده، با همکاری عسل فرشچی، در دانشگاه هنرهای زیبای تورنه برگزار گردید که طی آن دانشجویان رشته ی گرافیک این دانشگاه در مدت سه روز ضمن آشنایی با خط، خوشنویسی و تایپوگرافی ایرانی به ساخت پوسترهایی با مضامین شعر و با استفاده از عنصر حروف فارسی پرداختند. در پایان، آثار دیزاین شده توسط این دانشجویان در خانه ی فرهنگ شهر تورنه، در کنار پوسترهای نمایشگاه "دور از نزدیک" به نمایش گذاشته شد.